Shaving Foam LEA Sensitive Skin 35 ml.

€1.25

reamy foam that moisturizes and softens the surface layers of the skin and allows a quick and comfortable shave. Exclusive  Travel size.

3.274
  • Política de seguridad (editar con el módulo Información de seguridad y confianza para el cliente) Política de seguridad (editar con el módulo Información de seguridad y confianza para el cliente)
  • Política de envío (editar con el módulo Información de seguridad y confianza para el cliente) Política de envío (editar con el módulo Información de seguridad y confianza para el cliente)
  • Política de devolución (editar con el módulo Información de seguridad y confianza para el cliente) Política de devolución (editar con el módulo Información de seguridad y confianza para el cliente)
PRODUCT DETAILS

The LEA Shaving  foam is a creamy foam that moisturizes and softens the surface layers of the skin and allows a quick  and comfortable shave. Its high content of glycerin enhances razor glide and enables a smooth and efficient shave without irritating the face. Dermatologically Tested

 Travel size

Product Details
3.274
PRODUCTS OF INTEREST